BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

SERVICE


In lumea întreaga BMW este sinonim cu placerea de a conduce. Un renume care obliga. Pentru a ne achita de aceasta responsabilitate va oferim consultanta tehnica si service la standarde BMW atat in perioada de garantie cat si in postgarantie. Calitatea deosebita a serviciilor nu se datoreaza doar tehnologiilor de ultima ora folosite. Datorita investitiilor substantiale în formarea si perfectionarea colaboratorilor, un colectiv competent este pregatit sa rezolve orice problema tehnica, in asa fel incat performantele deosebite ale masinilor sa fie mentinute la nivelul dorintelor dumneavoastra.

Receptia service
Prezentarea la service se face de regula în urma unei programari prealabile. Programarea autoturismelor se realizeaza de catre consultantul service conform unei scheme ce asigura o flexibilitate si eficienta maxima. In acest sens, în momentul programarii clientii vor fi informati asupra timpului de lucru necesar inspectiilor tehnice sau reparatiilor complexe ce urmeaza a fi efectuate.
Atelierul de service
Tehnologii inovative permit diagnosticarea corecta si repararea defectiunilor în cel mai scurt timp economisind timp si reducand costurile reparatiei. Sistemul de service BMW se bazeaza pe trei componente aflate în strânsa legatura:
  • Sistemul computerizat de diagnoza si informatie (DISplus) cu diagnoza integrata “on board” identifica si memoreaza eventualele defectiuni ale sistemelor complexe electrice sau electronice ale automobilului dumneaoastra;
  • Computerul mobil de diagnoza (MoDiC) comunica de la distanta cu automobilul dumneavoastra facând ca procesul de consultanta service sa devina mai flexibil
  • Sistemul de informatii tehnice (TIS) furnizeaza toate datele si documentatiile importante care sunt necesare pentru o reparatie precisa a defectiunii
    BMW utilizeaza tehnologii invoative nu doar pentru dezvoltarea permanenta a automobilelor, ci si pentru optimizarea si reducerea timpului aferent proceselor de inspectie sau reparatie. Se are permanent în vedere marirea intervalelor de timp între verificarile tehnice si diminuarea intervalelor aferente inspectiilor tehnice. Acestea se realizeaza de exemplu prin:
  • Utilizarea unor uleiuri sintetice de calitate pentru motor
    Durata de viata a bujiilor sau filtrelor de aer de pâna la 100.000 km
    Utilizarea unor uleiuri “pe viata” în cutia de viteze.
    O alta contributie la economisirea costurilor o reprezinta afisarea la bord a intervalelor de service, care a fost introdusa de BMW ca prim producator de automobile înca din anul 1981. În functie de solicitarea individuata a automobilului sistemul indica conducatorului când si ce fel de verificare este necesara.